📦 Objednávky
Kde najdu informace o stavu své objednávky? ▸
Všechny informace najdete ve svém účtu v sekci Historie objednávek. O každé změně (např. přijetí platby, expedice, předání dopravci) vás informujeme také e-mailem.
Lze změnit doručovací adresu po odeslání objednávky? ▸
Adresu je možné změnit pouze před expedicí. V takovém případě zavolejte na naši zákaznickou linku (tel. +420 252 252 768), pokusíme se změnu provést. Pokud už je objednávka na cestě, musíte se změnou doručovací adresy kontaktovat daného dopravce a domluvit se na změně přímo s ním.
Kolik stojí doprava? ▸
Cena dopravy závisí na hmotnosti balíku a zvoleném způsobu doručení. Veškeré informace o cenách dopravy najdete v sekci
Doprava a platba.
Můžu si objednat i telefonicky? ▸
Ano! Zavolejte na naši zákaznickou linku (tel. +420 252 252 768) a objednávku s vámi vytvoříme po telefonu.
Lze upravit nebo zrušit objednávku? ▸
Po odeslání už nelze upravit produkty v objednávce. Storno je možné pouze do doby expedice.
Lze spojit dvě objednávky do jedné? ▸
🛍️ Slevové kódy a dárkové poukazy
Jak správně uplatnit slevový kód nebo dárkový poukaz? ▸
💳 Platba a fakturace
Jak mohu zaplatit za objednávku? ▸
Nepodařila se mi platba. Co teď? ▸
Do hodiny vám dorazí e-mail s výzvou k opětovnému zaplacení. Pokud nedorazí nebo nastane problém, ozvěte se nám.
Kde najdu fakturu? ▸
🔁 Reklamace a vrácení zboží
Chci reklamovat zboží – jak na to? ▸
Pokud je zboží poškozené, chybí nebo neodpovídá kvalitě, můžete ho reklamovat přes
online formulář do 24 měsíců od převzetí.
Chci odstoupit od kupní smlouvy – jak na to? ▸