Využije kód PERFINO15
a získejte slevu.
Zákaznická podpora:+420 252 252 768

Často kladené dotazy

📦 Objednávky

 

Kde najdu informace o stavu své objednávky?
Všechny informace najdete ve svém účtu v sekci Historie objednávek. O každé změně (např. přijetí platby, expedice, předání dopravci) vás informujeme také e-mailem.
Lze změnit doručovací adresu po odeslání objednávky?
Adresu je možné změnit pouze před expedicí. V takovém případě zavolejte na naši zákaznickou linku (tel. … … …), pokusíme se změnu provést. Pokud už je objednávka na cestě, musíte se změnou doručovací adresy kontaktovat daného dopravce a domluvit se na změně přímo s ním.
Kolik stojí doprava?
Cena dopravy závisí na hmotnosti balíku a zvoleném způsobu doručení. Veškeré informace o cenách dopravy najdete v sekci Doprava a platba.
Můžu si objednat i telefonicky?
Ano! Zavolejte na naši zákaznickou linku (tel. … … …) a objednávku s vámi vytvoříme po telefonu.
Lze upravit nebo zrušit objednávku?
Po odeslání už nelze upravit produkty v objednávce. Storno je možné pouze do doby expedice.
Lze spojit dvě objednávky do jedné?
Po odeslání už nelze spojit více objednávek. Spojení objednávek je možné pouze do doby expedice.

 

🛍️ Slevové kódy a dárkové poukazy

 

Jak správně uplatnit slevový kód nebo dárkový poukaz?
  1. Přidejte produkty do košíku
  2. Klikněte na ikonku košíku a zvolte Přejít do košíku
  3. V prvním kroku najděte pole Vložit slevový kupón – vložte do pole svůj kód a klikněte na přidat
  4. Sleva se odečte od celkové částky
  5. Můžete pokračovat s výběrem dopravy a platby

 

💳 Platba a fakturace

 

Jak mohu zaplatit za objednávku?
Všechny dostupné způsoby platby najdete v sekci Doprava a platba.
Nepodařila se mi platba. Co teď?
Do hodiny vám dorazí e-mail s výzvou k opětovnému zaplacení. Pokud nedorazí nebo nastane problém, ozvěte se nám.
Kde najdu fakturu?
Fakturu posíláme e-mailem po zaplacení zboží. Zároveň ji najdete v sekci Historie objednávek ve svém účtu. (Zkontrolujte i spam.)

 

🔁 Reklamace a vrácení zboží

 

Chci reklamovat zboží – jak na to?
Pokud je zboží poškozené, chybí nebo neodpovídá kvalitě, můžete ho reklamovat přes online formulář do 24 měsíců od převzetí.
Chci odstoupit od kupní smlouvy – jak na to?
Zboží můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Stačí využít náš online formulář a zaslat zboží zpět. Peníze vám vrátíme po doručení zpět.